tirsdag den 10. juli 2018

RV-12iS kit sendt fra Van's Aircraft

Jeg fik besked fra Van's Aircraft om, at mit kit var afhentet af det shippingfirma jeg havde valgt til opgaven.
Det bliver sejlet til Danmark og turen varer 4-5 uger.
Forventet ankomst til DK omkring den 23. juni.

Flyet er pakket i fem trækasser med en totalvægt på 523 kg.

Endelig kom dagen hvor flyet skulle ankomme. 
Kasserne kom med sættevogn i dag den 10. juli 2018 kl. 0700

Jeg havde allieret mig med et par venner, men det viste sig at der ikke var det store behov til trods for shippingfirmaets anbefaling. 
Lastbilchaufføren var i stand til at køre de fire af fem kasser direkte ind i garagen.
Kun kassen med hovedbjælkerne til vingerne måtte vi selv bære ind.







En af kasserne så ud til at have taget skade. Bunden var gået løs og man kunne se noget af indholdet. Det lovede ikke godt!



Heldigvis viste det sig, at indholdet ikke havde taget skade. Pyhhh..:-)




Flere kasser....




Så er alle fem kasser kørt i garagen. Til venstre en kollega fra arbejdet, Morten og til højre min bror, Michael, som var de venlige "frivillige" der tilbød at hjælpe med at få tingene ind i garagen.
Tak for hjælpen. :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar