Stabilatoren består af en spar box med ribber for og bag. Det hele beklædes med skind. (alclad aluplader).
Klik for at se byggemanual.
Foreløbig samling af spar box og påbegyndt midlertidig påsætning af de to hængsler, som stabilatoren drejer omkring.
De to holdere til lejerne.
Delene er blevet primet og samlet. Der mangler nu beklædning med skind.
Nærbillede af det ene hængsel.
Skind til den ene side af stabilatoren.
Skind prøvemonteret med cleco's.
Hele stabilatoren på gulvet i værkstedet.
Skind monteret med clecos, klar til endelig nitning.
Midten af stabilatoren med de to hængsler.
Det hvide beslag i midten er til montering af kontravægten.
Næsten færdignittet og klar til montering af kontravægt og anti-servo tabs samt tip fairings.
Den skal dog lige primes inden.
Klar til priming.
Stabilatoren kunne ikke være i malekabinen, så der blev skåret hul i plastikken i den ene ende af malekabinen. Derefter skulle stabilatoren vendes, så den anden ende kunne males.
Færdigprimet og klar til montering af fairings i begge ender.
Fairing tilpasset og prøvemonteret med cleco's. Næste step er nitning med LP4-3 nitter.
Fairings var et tilvalg. Jeg valgte dem fordi jeg synes det ser bedre ud, og det giver endda en lille smule bedre hastighed på grund af bedre aerodynamik.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar