Højre flaperon torque tube holdt fast med en klemme for at kunne afmærke hvor der skal bores huller.
Det samme skulle selvfølgelig laves i venstre side.
De øverste to hulle er boret i WD-1215R og flaperun torque tube. Cleco's holder det sammen.
Wirerne til horisontal stabilizer skal sættes sammen og have den rette tilspænding.
I midten ses de to brændstofrør. Fremløb og retur.
Når det hele så passer tilfredsstillende sammen, afmonteres delene igen og metaldelene klargøres til priming.
Her er de to dele tæt på hinanden, og arbejdet inde i tailcone er færdigt. Forward turtle deck skins er blevet primet og nittet fast på fuselagen.
Horizontal stabilizer med anti servo tabs, vertical stabilizer med rudder prøvemonteret.
Der er ikke plads i højden i garagen når til at montere delene når tailcone er monteret på fuselagen.
Derfor skal delene afmonteres igen, når tailcone skal nittes på fuselagen.
Studsen til tankdækslet er nittet fast til højre turtle deck skin og et stykke slange forbinder studsen med tanken.
Delene til main gear seal assembly. Det sorte butylgummi skal klippes ud efter skabelonerne til venstre og der skal laves runde huller i det.
Det lille hvide rør der kan ses nederst, hvor tailcone og fuselage er nittet sammen er flaperon torque tube, som kobler sig sig sammen med flaperon når vingen monteres.
Main gear seals ses her monteret.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar