onsdag den 26. juni 2019

Sidste større levering fra Vans

Den 26. juni 2019 modtog jeg den sidste kasse med dele fra Vans i USA.
De blev leveret med fragtmand i en trækasse.

Igen var jeg spændt på at se delene, selvom jeg vidste hvad det var.


Kassen fra Vans på garagegulvet. 
Må ikke åbnes før.....nå skidt, jeg åbner den med det samme. :-)




Der er ikke noget der ligger og flyder. Det hele er pakket omhyggeligt ind i pap og papir.
Øverst ligger der, i de brune kuverter, byggeplaner og indholdsfortegnelser.




Det fylder og flyder.

Kassen indeholdt diverse dele til Power Plant og til Avionics, bl.a. udstødningssystem, 12 volt lithium batteri og diverse pladedele.



Nogle af de pladedele der var med den sidste kasse.



Delene er blevet primet i min malekabine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar